شرایط بازگشت محصول

از مهمترین اهداف تجهیزکالا مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان می باشد و همیشه می کوشیم تا شرایط ایده آلی را برای کاربران خود رقم بزنیم ، تا با آسودگی خاطر محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند . از این رو تمامی محصولات تجهیزکالا دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و شرایط بازگشت محصول یکی دیگر از خدمات تجهیزکالا به شما کاربران عزیز می باشد .

 

شرایط مرجوع کالا

شرایط مرجوع کالا

شرایط بازگشت محصول

اگر کالای خریداری شده دارای نقص فنی باشد تا هفت روز زمان دارید تا محصول خود را جهت تعویض مرجوع نمایید . به این نکته توجه نمایید که هرگونه آسیب به محصول از قبیل بسته بندی ، برچسب باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت خواهد شد .

در صورتی که محصول دریافتی شما با آنچه سفارش داده اید مغایرت داشته باشد ، می توانید تا 24 ساعت به واحد خدمات پس از فروش تجهیزکالا تماس حاصل نمایید . به این نکته هم توجه کنید که محصول باید در شرایط اولیه خود باشد و اگر از آن استفاده شود دیگر شامل ضمانت بازگشت نخواهد بود .

اگر محصول شما در اثر حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شده است باید سریعا با واحد خدمات پس از فروش تجهیزکالا تماس حاصل نمایید . ما تمام محصولات خود را با بسته بندی ایمن و استاندارد تحویل شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر می دهیم . از این رو هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل کالا باید از طریق این شرکت تایید بشود . پس هنگام تحویل گرفتن محصول دقت لازم را به کار ببرید .