قطعات ماشین

ترفندی برای پنچرگیری تایر در مواقع ضروری

دوست داری چند تا ستاره بهمون بدی؟

در مواقع ضروری چگونه پنچرگیری کنیم ؟

اولین مرحله یافتن محل بریدگی و یا سوراخ تایر خودرویتان می باشد که می توان از روش هایی مانند گوش دادن به صدای تخلیه هوا و یا با لمس کردن تایر ، این نقطه را تشخیص دهید. در صورتی که همچنان موفق به تشخیص این ناحیه نشده اید می توانید محلولی از آب و صابون درست کرده و به تایر بزنید دراین صورت در محل خروج هوا شاهد حباب هایی خواهید بود.

✅در مرحله بعدی ، برای خارج کردن شی  که موجب پنچر شدن تایر خودرویتان گردیده باید پیچ های چرخ را شل و یا باز کنید و تایر را بچرخانید تا سوراخ در بالا قرار گیرد. سپس با استفاده از ابزار سوهان که احتمالا در بسته پنچرگیری ماشین موجود است ، محل سوراخ را تمیز کنید.

✅سرانجام با استفاده از ابزار مخصوص ، ماده پنچرگیری را با فشار به داخل محل پنچر شده وارد کرده و قسمت بیرونی و اضافی را از آن جدا می کنیم . همچنین بهتر است در پایان کار برای پوشش دادن درزهای احتمالی روی محل مورد نظر اسپری پنچرگیری بزنید.

✅در انتها اینکه تایر را با استفاده از تلمبه مناسب باد کنید. حال برای اطمینان یافتن از اینکه سوراخ پر شده است و هوا از آن خارج نمی شود ، می توانید با کمک ?محلول آب و صابون ، محل پنچرگیری شده را تست کنید.

 

https://tajhizzkala.com/wp-content/uploads/2018/11/پنچرگیری-تجهیزکالا-1.jpg

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =